Suntem suma celor 5 oameni din preajma noastra. Despre puterea comunitatii

Astazi a avut loc in Bucuresti un eveniment extraordinar, organizat de mentora mea Georgiana Stroe cu echipa de acolo. A fost unul dintre momentele pentru care mi-a parut rau ca sunt la 3000 km distanta de casa, insa m-am bucurat enorm sa le vad prezente pe doua dintre fetele care fac parte din echipa mea, Anca si Maria. Cumva am simtit ca bucatica din noi, cele care nu am reusit sa ajungem, a fost cu brio umpluta de energia lor.

Recunosc ca nu am fost intotdeauna inconjurata de oameni faini. Dimpotriva. Aveam o continua impresia ca cineva imi sufla in ceafa, imi urmareste fiecare pas si daca ar putea sa imi puna mereu bete in roate, tare bine ar mai fi fost. Ajunsesem sa imi fie teama sa ma apropii de oameni, ii priveam dubios si neincrezatoare. Cumva aveam scepticismul dus la extrem, dar am lasat acea portita deschisa, poate, poate vor aparea si persoanele luminoase, care sa ma imbratiseze sincer si cu iubire. Bine am facut.

Anca, Georgiana si Maria. Zambetul si lumina din ochii lor vorbesc de la sine despre vibe-ul resimtit acolo.

Cel mai mult am apreciat ca amandoua au venit de la Bacau, special pentru a fi la intalnire. Nimic nu ma bucura mai mult decat oamenii care au inteles importanta comunitatii, a trairilor la intensitate maxima, a emotiilor sincere, care ne dau acel zvac pentru a merge mai departe spre ceea ce ne dorim sa realizam.

Nu stiu alaturi de cine lucrati voi, daca va place sau aveti persoane pe lista ,,neagra”, insa va spun cu sufletul deschis ca nu a trebuit sa fiu fizic la Bucuresti ca sa simt atata fericire si iubire la un loc. Sunt recunoscatoare, fericita si emotionata ca am sansa de a fi si de a lucra langa astfel de oameni-soare, cum le spun eu.

Probabil va intrebati daca stam pe niste norisori roz, ca prezint lucrurile ca din cartile cu zane.

Ei bine, va dati seama ca suntem oameni, perfect de imperfecti, cu opinii si convingeri diferite. Ce este de fapt esential? Ca invatam atat de bine cum sa facem fata tensiunilor si momentelor neplacute. Invatam sa nu ne purtam pica unele celorlalte, ci sa ne respectam, sa ne iubim si intotdeauna sa vedem binele din om. Aplic zilnic asta si ma simt excelent. Este de real ajutor si in viata persoanala, deoarece avand fetite, le implementez de mici niste principii sanatoase care cu siguranta le vor calauzi prin viata.

Mi-ar placea sa imi spuneti sau sa impartasiti experienta voastra cu colegii de lucru sau cu prietenii vostri in general. Cum este comunitatea din care tu faci parte?

P.S: Anca si Maria, felicitari pentru ca ati facut posibila prezenta voastra la Bucuresti. Sunt mandra de voi si sunt sigura ca va asteapta momente la fel de extraordinare in cariera voastra FOREVER.

Te imbratisez cu drag,

Ioana

Un răspuns la „Suntem suma celor 5 oameni din preajma noastra. Despre puterea comunitatii”

  1. Multumim, Ioana! A fost magic! M am super incarcat cu energie, veselie, iubire sincera!
    Imi pare rau ca nu am putut fi toate impreuna, dar sa stiti ca v am reprezentat cu mândrie!
    Multumesc Forever ca ai aparut in viata mea!🙏🧡🙏

    Apreciază

Lasă un comentariu